Noteikumi

Garantija un atteikuma tiesības

Visām precēm ir ražotāja noteikta garantija. Tā ir  norādīta uz konkrētās preces vai preces iepakojuma un dažādām precēm ir atšķirīga. Informāciju par ražotāja garantijas laiku izvēlētajai precei var precizēt pie e-veikala darbinieka. Ja garantijas laikā precei tiek konstatētas kvalitātes problēmas, Klientam ir jāzvana uz e-veikalu, lai vienotos par tālāko darbību. Neatbilstošas kvalitātes prece var tikt apmainīta pret kvalitatīvu tādu pašu vai ekvivalentu preci, vai arī Klientam tiek atmaksāta par preci samaksātā naudas summa. Klientam obligāti jāuzrāda pirkumu apliecinoši dokumenti: čeks, pavadzīme vai maksājumu apliecinoša kvīts, garantijas talons, ja tas tiek izsniegts preci pārdodot.

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

  1. klients pašrocīgi ir mēģinājis novērst bojājumu un veikt preces remontu;
  2. uzglabājis preci neatbilstoši uzglabāšanas noteikumiem;
  3. bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
  4. ja netiek uzrādīti pirkumu apliecinošu dokumenti: čeks, pavadzīme vai maksājumu apliecinoša kvīts, garantijas talons.

Atteikuma tiesības tiek realizētas saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un 2014.gada 13.jūnija LR Ministru  Kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumiem par distances līgumu”. Klients var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāra dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Šajā gadījumā prece tiek atgriezta neatvērtā oriģinālā iepakojumā un pilnā komplektācijā, kopā ar aizpildītu atteikuma veidlapu un pirkumu apliecinošu dokumentu, kā arī garantijas talonu, ja tāds tiek izsniegts preci pārdodot. Preci vairs nevar atgriezt saskaņā ar šiem noteikumiem, ja tā ir sākta lietot, jo tādējādi pircējs apliecina, ka prece atbilst pasūtījumam. Lūdzam ņemt vērā, ka šie noteikumi neattiecas uz personīgās higiēnas precēm un sterilām/nesterilām precēm, kuru iepakojums tiek atvērts un/vai bojāts. Tās netiek pieņemtas atpakaļ. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī Klientam jāpārliecinās par preču atbilstību pasūtījumam. Strīdi, domstarpības un pretenzijas tiek risinātas sarunu ceļā. Gadījumā, ja vienošanās netiek panākta, jebkurš strīds, nesaskaņa vai prasība tiks izšķirta Latvijas Republikas tiesu institūcijās saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanas normām.

  1. “Patērētāju tiesību aizsardzības likums”
  2. “Noteikumi par distances līgumu”

 

Apmaksas noteikumi

 

Pēc pasūtījuma veikšanas uz Klienta norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins ar visiem maksājuma veikšanai nepieciešamajiem rekvizītiem:
SIA „Medilink”
Vienotais reģistrācijas Nr.40003996045
PVN kods: LV40003996045
Banka: AS “Swedbank”
Kods: HABALV22

Konts: LV92HABA0551020019258

Preču cenas ir norādītas Eiro (EUR), ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN). Preču piegādes izmaksas nav iekļautas preces cenā. Tās tiek noteiktas atbilstoši piegādes noteikumos minētajai kārtībai un pievienotas rēķinam.
Apmaksa tiek veikta Eiro (EUR), izmantojot kādu no zemāk minētajiem apmaksas veidiem:
1. Saņemot preci veikalā:
1.1.     priekšapmaksa;
1.2.     apmaksa skaidrā naudā;
1.3.    norēķins ar maksājuma karti.
2. Piegādājot preci Rīgā:
2.1.    priekšapmaksa: bankas pārskaitījums, norēķins skaidrā naudā vai ar maksājuma karti veikalā pirms preču piegādes uz norādīto adresi;
2.2.    apmaksa skaidrā naudā piegādes brīdī, ja piegādi veic e-veikala kurjers.
3. Piegādājot preci ārpus Rīgas:
3.1. priekšapmaksa: bankas pārskaitījums, norēķins skaidrā naudā vai ar maksājuma karti veikalā pirms preču piegādes uz norādīto adresi.

Pēcapmaksas iespēja – visām Latvijas medicīnas iestādēm: medicīnas centriem, klīnikām, ārstu privātpraksēm un citām juridiskām personām iepriekš par to vienojoties ar e-veikala darbiniekiem.

Veicot apmaksu ar bankas pārskaitījumu, lūdzam norādīt apmaksas mērķi: pasūtījuma un rēķina numurus.

 

Piegādes nosacījumi

 

Klients preci var saņemt uz vietas mūsu veikalos:
1. Rīgā, Čiekurkalna 2. līnija 75. Veikala darba laiks: darba dienās 9.00 -18.00, sestdienās 9.00-14.00.
2. Rīgā, Bāriņu ielā 10. Veikala darba laiks: darba dienās 10.00 -19.00, sestdienās 10.00-15.00.

Interneta veikalā pasūtītos pasūtījumu var saņemt bez rindas.
Preču piegāde iespējama tikai Latvijas Republikas teritorijā.

Piegādes izmaksas:
1. Sūtījumiem līdz 10 kg:
1.1  ja pasūtījuma summa ir mazāka par 50.00 EUR (ar PVN), piegādes maksa:
– Rīgā – 6.00 EUR (ar PVN)
– ārpus Rīgas – 7.00 EUR (ar PVN)
1.2  ja pasūtījuma summa ir 50.00 EUR (ar PVN) un vairāk, piegāde visā Latvijas teritorijā ir bezmaksas.

2. Sūtījumiem virs 10 kg:
Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas neatkarīgi no pasūtījuma summas, ņemot vērā preces svaru un gabarītus.

Piegādes veids:
1. Rīgā:
1.1. E-veikala kurjers preces piegādā darba dienās no plkst.9.00 līdz 17.00 un no plkst.19.00 līdz 21.00;
1.2. Latvijas pasta garantētais piegādes laiks ir 1-2 darba dienas no sūtījuma nodošanas.
1.3. Izmantojot komercpārvadājumu kurjera pakalpojumu – piegāde nākamajā darba dienā pēc sūtījuma nodošanas.
2. Ārpus Rīgas:
2.1. Latvijas pasta garantētais piegādes laiks ir 3-5 dienas no sūtījuma nodošanas.
2.2. Izmantojot komercpārvadājumu kurjera pakalpojumu – piegāde nākamajā darba dienā pēc sūtījuma nodošanas.

Pasūtījumi, kuri tiek apmaksāti ar pārskaitījumu un nauda mūsu kontā tiek saņemta darba dienās līdz plkst.14.00, tiks piegādāti 2 līdz 3 darba dienu laikā Rīgā klientam vēlamajā laikā, atbilstoši e-veikala kurjera darba laikam, vai ar Latvijas pasta starpniecību. Ārpus Rīgas prece tiks izsūtīta nākamajā darba dienā pēc naudas saņemšanas, izmantojot Latvijas pasta vai komercpārvadājumu kurjera pakalpojumu.
Ja pārskatījums netiek veikts vienas bankas ietvaros, tas var aizņemt 2 darba dienas. Pasūtījums tiks izsniegts vai piegādāts tikai pēc apmaksas saņemšanas mūsu bankas kontā.

Pasūtītā prece tiks iepakota atbilstoši izvēlētā piegādes veida prasībām, lai nodrošinātu nemainīgu preces kvalitāti transportēšanas laikā. Precei tiks pievienota pavadzīme un rēķina oriģināls, ja tika veikta priekšapmaksa (juridiskām personām) un pasūtījuma izdruka (privātpersonām).

Veicot pasūtījumu, lūdzu, norādiet laika intervālu (2-3 stundas), kurā atradīsieties norādītajā pasūtījuma piegādes vietā. Nepieciešamības gadījumā  piegādes dienā ar Jums sazināsies mūsu darbinieks.